16 Temmuz 2012

Çanakkale Şehitler Abidesi
Kabatepe
Ada ve bikinisi:)
Ada' yı denize götürdük. Bir grup arkadaş sözleştik ve karşıya geçtik.Kilitbahirden Kabatepe orman kampına gittik.Çok güzel bir yer, daha önce  de gitmiştim ama, Ada ile gidince tam çocuklu ailelere uygun olduğunu anladım vee aşık oldum Kabatepeye:)) Çam ağaçlarının altında piknik yapıyorsun ve önünde deniz, kum.Diğer taraftan tam karşında tüm haşmetiyle Gökçeada.akında oraya da gideceğiz inşallah.

Eveet Ada neler yaptı.Önce Ada' dan 10 gün büyük arkadaşıyla nihayet tanıştı, kaynaştı:)) Arkadaşı çok güleç bizim hatun asık suratlıydı:)) Ve tabii herkes ama herkes kızımı erkek diye sevdi yaaa.Ühüüü:) Üstünde de tavşanlı pembeli badisi olduğu halde.Körmüsünüz ayolllll:)

Babası Ada' ya huggıesın mayo bezinden almış.Onu giydirdik.Şapkasını taktık, bu arada öğlen sıcağında değil akşam üzeri sahile indik. Önce ayaklarını soktuk suya, seve seve şımara şımara, sanki bebek biziz:)) Ama Ada suyu soğuk buldu sanırım ağladı, tekrar denedik yok yine ağladı.Zorlamayalım dedik, iyice korkmasın yavrucuğum.Gıdısında isilik çıktı kırmızı kırmızı oraya tuzlu sur sürdüm, kollarına falan. Kabatepe'nin suyu inanılmaz tuzlu bu arada..

İşte böyle güzel bir gün geçirdik denizde.Sonra kardeşimde buradayken şehitlik kısmına geçtik, orada oyalandık biraz. Bu arada kardeşim bugün gitti :(( her sabah kahvaltı hazırlıyordu, ütü yapıyordu, Ada'yı oyalıyordu ben yemek yaparken.En güzelide dışarı çıkıyorduk, denize bile gittik sabahları 3 kız:)) Evim denize çok yakın ama tek başıma çıkamıyorum malesef. Ama eşim söz verdi, her cumartesi yüzmeye gideceğiz.

Herkese iyi haftalar olsun, sıcacık:)

1. ne güzel haberler bunlar böyle :)
    iyi yapmışsınız,bayıldım keyfinize
    ve evet bu aylarda pembe de giydirsen,hep erkek diye severler küçük hanımları :) illa saçlar uzun olmalı sanırım anlaşılması için
    denize sokma konusunda ısrar edip,korkutmamakla da en iyisini yapmışsınız,birkaç defa öyle az az deneyince alışır sanırım,üşümüştür annesi belki o küçük kedi totosu :)

1. Çok teşekkür ederim.Bende fazla pembe giydirmem diyordum hamileyken ama şart oldu artık, fazla fazla almalıyım:)En kısa zamanda tekrar deneme yapacağız kedi totoluya:) Sevgiler

2. amanııın adaya bak sen,denizlere mi girmiş küçücük boyuyla yerim onu ben yerim..sefanız olsun Özlemcim öpüyorum çok!

1. Teşekkür ederim Nuray'cım, Ada gezmelere gitti, anası da gezdi bahaneyle:)) öptüm bende

3. Alya'yı da erkek diye seviyolardı ben de kızıyordum, şimdi o dönem fotoğraflarına bakıyorum da ben de erkek derdim diyorum! :) Boşver bühyüdükçe saçlar çıktıkça biraz daha kıza benziyorlar:) kabatepe'yi not ettim buarada çok güzel anlatmışsın :)

1. Evet Nazlı haklısın ama yinede kızmadan duramıyorum işte:)) Bol bol pembe giydirmeye devam edeceğim:) Kabatepe gerçekten çok güzel.Öyle şık plajları falan yok ama doğayla iç içe oluşu çok güzel..Mutlaka Çanakkale'yi görmelisiniz:)