3 Temmuz 2012

Ada'lı günlerim


Uzun süredir yazamıyorum.Hem Ada mızmızlanıyor, omzumda uyuyor ama yatağına yatırdığım halde uyanıyor.Yan dönüyor, sonra hoop yüzükoyun yatıyor.Suratı, daha doğrusu yanakları kıpkırmızı oldu Heidi gibi:) Bu yatma şekli tehlikeli diye biliyorum ve bu gece ısrarla yüzükoyun yatma olayına müdahale etmekten uyuyamadım.Allah korusun bir şey olur diye çok korktum, uyuyup kalırım diye.. Gugul amcadan araştırma yaptım bu konuyla ilgili ve bir blog buldum.Ayrıca bu bloğu çok da  sevdim:) Hülya'nın Tunası'n dan  başka konuşarda da güzel bilgiler edindim. Eşimle de bu konuyu konuşup bu şekilde uyutmaya karar verdim.Doktur una da soracağım elbet. Bu konuda sorun yaşayan var mı acaba?

Ben bu aralar evde bunaldım, yok şöyle sıkıldım falan demeyeceğim.Dün gece Deli Anne'nin mutluluk ve şükür dersleri yazısını okudum.Şikayet etmekten vazgeçtim:)) Buradan kendisine teşekkür ediyorum.Bu duruma en çok eşim sevinecek bu arada.. Kafam o kadar dolu ki. Hayatı akışına bırakmak lazımdır ya bazen. Öyle yapmam lazım..Biliyorum..Farkındayım..Neyse ..

Ada'cığım neler yapıyor acaba?

* Bol tükürük üretiyor
* Ellerini ağzına sokuyor,
* Agulara tam gaz devam
* Yüzükoyun dönüyor ve öyle uyumak istiyor
* Sürekli kucakta durmak istiyor
* Doktoru üşümediği taktirde denize sokabilirsiniz dedi
* Aynada kendini görünce gülüyor ve aguuuuu yapıyor:)
* Daha önce görmediği birini görünce ağlamaya başlıyor
* Mıchel Telo nun ai se eu te pego adlı güftesinde dans ediyor( evet annesi ediyor Ada da şaşkın el kol sallıyor )

Durumlar böyle günlükcüğüm. Birde bu ayda neler yapmam lazım acaba? Ne gibi oyuncaklar falan alayım? Önerisi olanlar yazarsa sevinirim



Ada uyurken bende yanında kitap okuyorum:)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel Yorumlarınız:)

İzleyiciler