24 Temmuz 2012

Ada'lı Günler

Ada' ya su verdik bakalım, şenlikler başlasın:) Ama pek sevmedi suyu.Yüzünü buruşturdu hemen.Iyyy bu ne yaa der gibi.Şeftali rendeledim verdim bir iki kaşık, onu da pek sevmedi.Azar azar vermeye karar verdim.Yoğurt ise daha vermedim.Gerçi yoğurt nasıl yapılır onu da bilmiyorum.Tarif buldum da yapabilecek miyim bakalım:)

Dün Ada ile yerde yuvarlanırken türkmax da bir film gördüm, Kadir İnanır ve Müjde Ar oynuyor.Daha önce izlememiş ve hiç duymamıştım oysa bu filmi.Çok hoşuma gitti, konusu değil ama ismi:))

6 yorum:

  1. Ada kaç aylık oldu? Suyu nasıl ilk kez mi verdin bu sıcak günlerde ? inanamıyorum sana!onun vücudunun çok ihtiyacı var suya ,sütteki suylamı idare ettiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ada 4 aylık, 6 aya kadar anne sütünden başka bir şey vermeyi düşünmüyordum açıkçası.Doktorumuz su vermeye başla yavaş yavaş diyene kadar..

      Sil
  2. ben de bilmiyordum "pisi pisi" filmini,harikaymış :)
    Ada sever suyu zamanla,şimdi herşeye o küçük yüzünü buruşturur zaten
    yoğurt işini ben de kızımdan önce hiç bilmezdim
    ben arzum'un yoğurt makinasını kullanıyorum hep,makinanın içinden çıkan tarife göre yapıyorum yoğurdu,garanti tutuyor,çok memnunum,bozulsa koşa koşa yenisini alırım herhalde.tavsiye ederim yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzle mutlaka:), arada çok şirin minik pisiler görünüyor, sonrasında müjde ar hasta evleniyorlar falan kadir inanırla:)
      Evet canım zamanla sever herhalde, meyveleri de , bugün karpuz günü, bakalım ne yapacak Adacık. Yoğurt makinasını bir düşeneyim ama sanki kendim mayalasam böyle daha bir atraksiyonlu olacak:) bakın bakın ben yaptım hesabı:)))

      Sil
    2. :) tamam Ada biraz daha büyüsün,hele bir ayaklansın tekrar konuşalım bu atraksiyon konusunu,bakalım o zaman da yoğurda ihtiyaç olacak mı atraksiyon için :)))

      Sil
    3. Doğru diyorsun yaa:) o kısımları hiç düşünmüyorum.Eşime kalsa, ayaklanınca işimiz daha kolay olacakmış, bana pek öyle gelmiyor:)))

      Sil

Güzel Yorumlarınız:)

İzleyiciler