22 Haziran 2012

Anne, Ev Hanımı...

Çalışırken, keşke ev hanımı olsam, yemek yaparım biter iş diye düşünüyordum.Oysa şimdi zamanı bile unutuyorum.Sorun bugün günlerden ne, ayın kaçı, hatta hangi ay:) Tamam biraz abartmış olabilirim. ( mesela şimdi kalkıp, Ada uyurken pilav yapmam gerekiyor ) evi temizle, çamaşır yıkandı tamam ama ütü.Her  gün ütü, her gün çamaşır. Eee birde asıl sorun, tecrübeli anneler bu işleri yoluna koymuştur da, benim gibi cici anneler ne yapıyor? Evde bakımlı bakımlı dolaşabiliyorlar mı? Yada bakımlı dan kastın ne Özlem:) ben resmen pasaklı oldum evde, kot pantolondan kesilmiş bir şort, kusmuk dolu t-shirt.Sürekli tepede toplu at kuyruk model saç:)) Daha dün tırnaklarıma oje sürdüm.Bu konu uzar gider de pilav yapmam lazım.:)

Çok mu içler acısı haldeyim ben ya..

Not: Ada'cım bu sefer annen dertlendi kuzum..

3 yorum:

  1. :) Güldürdün beni vallahi,
    sonra akşam eve gelen koca yavaş yavaş sen bakımsızlaşmaya başladın dıye mıdırdanır,daha da sinir olursun.
    Boşver,seni anlıyorum ,çalışmama ragmen bakım falan yok olmuyor,olamıyor.ben o yapan kadınların nasıl yaptıgını cözmüş değilim.yada evlerı pasaklı ,yada yardımcıları var.robotmuyuz ya
    umrunda olmasın canın ne ıstıyorsa onu yap,ayrıca kendını ev için paralama,artık çocuk var hıç bısı eskısı gıbı olmaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende gülüyorum inan halime:)) Bu ara o ruh halindeyim ama dediğin gibi, imkansız hepsini birden yapmak..Böyle diye diye avutacağım kendimi sanırım:)

      Sil
  2. Valla benim Emre küçükken en bakımlı halim anlattığın gibiydi, birde ruj sürsen gezmeye bile gidebilirsin :) Bu acemi anneyi takibe alıyorum, güzel paylaşımlarda bulunmak dileğiyle :)

    YanıtlaSil

Güzel Yorumlarınız:)

İzleyiciler