24 Eylül 2013

Gamlı Baykuşum Bu aralar

Maalesef tam zamanında yazamadım..Kendim önemsiyorum zamanını ama,Ada'nın hastalığı sonra başka şeyler falan derken zaman geçip gitmiş işte..

Ada idrar yolu enfeksiyonu olunca üstüne de grip olmuş, ateş ve burun tıkanıklığı da üstüne tuz biber olmuştu..Bu süreçte Ada'ya kan testi de yapıldı ve acilde ki doktor çüçü beyle bana bakarak " ailede talasemi olan hanginiz" dedi.. Hiç hayatımda duymadım öyle bir şey ailemden falan dedim.Akdeniz anemisini biliyoruz ama...Eşimde bende şok olduk tabi. Hemen Ada'nın kendi doktoruna testi gösterdik, evet talasemi dedi. Tek sorun evlenirken eşinin de taşıyıcı olmaması gerektiğini söyledi.. ( bazı konuşmaları silmiş beynim zaten, unuttum resmen..)

Biz tabi hemen, hangimiz taşıyıcıyız diye dahiliyeden randevu aldık ve kan testi yaptırtık..Sözde evlenirken bu test yapılıyormuş.Biz de kalan bir nüsha yok, Bursa ya gidip araştıracak eşim...
Neyse,test “Hemoglobin Elektroforezi” 10 gün sonra çıkıyor sonucuda, dün sonuçları aldık ama doktor izinliymiş,
bugün göstermiş eşim , eşinizde de sizde de bir şey yok demiş.....!!!????

Şimdi biz sinirden ölüyoruz sevgili dostlar...Bu çocuk doktoru neden Ada'ya hemen teşhisi koydu..Hastayken kan değerleri değişik olur belki.........


Şimdi, taşıyıcıda sorun yok dedi ama araştırıp okudukça bir sürü şey bulduk...2 yaşından sonra Ada'ya bize yapılan testten yaptırmaya karar verdik..Çünkü bu taşıyıcılık varsa eğer hastılıklı hali, 2 yaşından sonra çıkıyormuş ortaya...

Çok karışık yazdım ama inanın bunları duyduğumdan beri ağlıyorum...Sinirlerim çok bozuldu..eşiminde..
Allah daha beterlerinden korusun..Başa gelen çekilir elbet ama ben doktora çok kızıyorum..
Zaten evhamlı insanım..O doktoru değiştirmeyi düşünüyoruz..Hatta bana kalsa gidelim buralardan diyorum..
İyice bunaldım burada...
Ada bir kaç gün uyumadı diye depresyona girdim, oturup sohbet edecek kimse yok,
kapımızı çalan bile yok....Bunlar çok büyük şeyler değil ama ben kafama taktım işte..
Çok kalablığı, akraba ortamlarını sevmem diyorum, ama her şeyin yeri ayrıymış onu anlıyorum..
Birde afedersiniz her bir b*k'u kafama taka taka...


Yada iş hayatını mı özledim bilmiyorum.Belki bu kış eşimin annesi buraya gelebilir.
Ada'ya bakmaya, bende bir şeyler yaparım..Kısmet



Bizde durumlar böyle...

Birde durmadan nutellalı ekmek yiyiyorum:)


Not: 17.ve 18.ayları yazacaktım ama neler yazdım...

4 yorum:

  1. Hastalık hakkında hiçbir bilgim yok ama geçmiş olsun şimdiden canım :(
    Bazı insanlar cidden çok patavatsız oluyor ya. Çok düşüncesiz. Çok dandun.
    Umarım bişey çıkmaz sonuçlardan.
    Hepimiz aynı durumdayız be canım. Aile akraba hakgetire.
    Burda birbirimizle avunuyoruz işte.
    Sıkma canını.Geçer bu günler elbet.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok sağol..
      İyi ki bu blogu açmışım sizleri tanıdım..

      Sil
  2. geçmiş olsun bence değişecektir o durum hastalık diş vs kan değerleri etkilenmiştir. ama sen de artık şunu iyice belle, tek bir dr a güvenmek yok artık. iyice araştırmadan birkaç dr a sormadan kendini üzüp mahfetme lütfen

    YanıtlaSil
  3. çook geçmiş olsun :(( herşey bitti gitti inşallah, bu teşhisleri kesin 3-4 doktorla teyit etmek gerek maalesef, artık güven kalmadı ne yazı ki doktorlara, çok güvendiğin bir doktor bulmadıktan sonra :(

    YanıtlaSil

Güzel Yorumlarınız:)

İzleyiciler