25 Eylül 2013

Ada Raporu 18.Ay(17.ay)






Ada kuzum,
1 buçuk yaşındasın artık.
Öğlen uykunu uyumadığın için sana
birbuçuk yaş pastası yapamadım:)
Sanırım dişlerden dolayı böylesin..
Bir trip bir sinir:))
İnatçısın çok, tıpkı ben:p

Neler oluyormuş bakalım,

Adın ne dediğimizde Adaa diyorsun
Annenin adı ne: Annee
Babanın adı ne: Baba
Kaç yaşındasın : itiii
( yani sendromunu bile biliyor )
teyzesine cigdee diyor,
oddur diyor özgür dayısına..
Dede yi zaten babayla beraber erken erken demiştin..
En güzeli ise babaannesine babambili demesi:)

Dolaptan ne bulursa elime verip attaaa istiyorsun,
babanı sabah işe yollamayıp senden gizli saklı gittiğini fark edince de
deli gibi ağlıyorsun..

Akşam baba eve gelince kapı sesini duyduğun gibi,
çığlık atp baba cımmm diyorsun ama ben tam yazamıyorum söyleyiş tarzını,
hayal et artık:)

Parmak emmeye başladın hayır olsun inşallahhhh.

Baybay,güle güle, ottu, sıcak yemeklere üfleyerek puffpufff sıcak diyorsun.
Kraker, abiiiii var birde en komiği..

Kakanı yapınca baban evdeyse ona gidip ( bizi acayip taklit ediyorsun )
cücüüüü kaka diyerek bezini gösteriyorsun...

Bir ilkte oyuncakçının önünde Pepee bebeğini görüp istemen oldu,
vazgeçecek gibiydin ama biz aldık yinede:)
( evet, pepeyi hiç mi sevmiyorum - canım teyze kızım şilaaaa - canım teyze oğlum pepeeeee...böyle çizgi film mi olur ya) neyse

Birbuçuk yaşın kutlu olsun kuzum, bi tanecik körpe kuzuuuuuu:)

10 yorum:

  1. Biz de kutlarız Ada'cığımızı yanaklarından öperiz:)Maşallah bıcır bıcır konuşuyor annesi,ben bekliyorum yakında birden bire konuşacaklar:)Sanırım kızlar babaya daha düşkün oulyor ve daha hassas oluyorlar.2 yaş hallerini inşallah kolay atlatırsınız,çok öpüyorum sizi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Tubacım, kendimden de biliyorum, kızlar babalarına daha düşkün oluyorlar..
      Bizde sizi öptüüük:)

      Sil
  2. parmak emmek de nereden çıktı ,çaktırmadan engel omaya çalış ,opuyoruz Özlemcim

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun kuzuma bir buçuk yaşı :))
    Ada da bir ara parmk emmeye başladı ama engel oldum hep. Kayınvalidem de güç alır dedi ben de bir bağ kuramazdım. Iyileşmiş çok sevindim. Bidaha olmasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Emrecim.
      emzik de emmedi ondan mı acaba diyorum bu parmak emme işi,
      bir şeyleri emme ihtiyacı duyuyorlarmış çünkü

      Sil
  4. nice aylara yaşlara adaaa

    biz de başladık uyumamaya gündüzleri galiba bitti artık o dönem bakalım göreceğiz :( aman sağlıklı olsunlar da varsın uyumasınlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bugün yine 15:10 da uyudu mesela..
      bazende hiç uyumuyor..
      Dediğin gibi sağlıklı olsunlar da canım..

      Sil
  5. maşallah.. allah nice aylar, nice yıllar göstersin sağlıkla, mutlulukla.. kelimelerde dökülür ağzından artık dadından yenmez yahu..

    YanıtlaSil

Güzel Yorumlarınız:)

İzleyiciler