1 Nisan 2013

Yaşasın 1 Nisannn



Evet, bugün bir nisan..Biliyorum şaka günü ama, ben bu şakalara uzağım:))
Umarım sizlere güzel şakalar yapılır..
Ben işin bahar tarafındayım..

Burada hava ( Çanakkale de ) 3 gündür süper..Hafta sonu dışarıda kahvaltı yaptık.
Biraz hamura doymuş olduk ama,
yine de değer..
Sahil kenerında bulunan Şakir Çay bahçesi bu işler için ( kahvaltı ) birebir.
Birde Golf var..
Salatalığını, roka ve domatesini yanına da beyaz peynirini alıp,
Nar Fırından sıcacık simitleri de aldın mı...Hmmm, süper..

Ben daha bu tarz kahvaltı yapmadım dışarıda..
Ama Çanakkale'li ahalisi bu tarz takılıyor,
yakında bende hazırlarım:))

Hava güzel demiştim, Ada kuzumu bahçeye de çıkarıyorum artık.
Yarım saat falan takılıyoruz bahçede,
ilk çıktığımız gün, bahçemizin gedikli siyah kedisi yanımıza geldi,
bakalım Ada ne yapacak dedim..
Kahkahalarla gülmeye başlamaz mı, o kadar sevindim ki, anlatamam:))
Kedi de geldi Ada'nın bacaklarına sürtündü böyle, mırg mirk falan yaptı,
Allahhh bizim ki mest oldu...Çok güzel diy mi:)))

Çok güzel bir Nisan ayı olur umarım hepimiz için..

İyi haftalar, güneşli günler:)

10 yorum:

  1. Çanakkale de sahilde kahvaldı harika oluyor ,açık büfe kahvaltı yerleri çok güzel birde donanma çay bahçesi var dediğin gibi kendin hazırlıyorsun.İnşallah güzel bir nisan olur canım sanada iyi haftalar güneşli günler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, donanma da var, açık büfe yerlerde çok güzel:)

      Sil
  2. bize de gelsin şu bahar artık ..

    size bol keyifli gezmeler, miniklere bol bol dvitamini olsun inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen gelsin size de aminnnnnn

      Evet dvitamini açısından da bak önemli bu havalarda,
      rahat rahat geziliyor hem

      Sil
  3. dün burda da hava süperdi.. ama yine bozdu. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün burası içinde yağmurlu diyor meteoroloji ama, hala güneşli:)

      Sil
  4. Evet çok güzel canım,kuzunun hayvanları sevmesi seni çok mutlu etmiştir.Afiyet olsun bu arada,Çanakkale'de olasım geldi oh mis:)Çok öpüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, çok mutlu oldum cidden.
      Buyur gel Çanakkale ye:)) Öptüm bende

      Sil
  5. nisan cok guzel bir ay
    ben nisan dogumluyum
    bende size guzel bir nisan ayi diliyorum.
    optuuum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel Emre,Nisan ayında doğmuşsun:)
      O zaman iyi ki doğdunnnn:))

      Sil

Güzel Yorumlarınız:)

İzleyiciler