29 Nisan 2013

MiM:))


1.su mu, ateş mi, güneş mi olurdun? Neden?

Su olmak isterdim.Suyu çok seviyorum ve hep deniz olan yerde ve denize yakın yerlerde yaşadım.
Umarım bu hep devam eder:)

2.taş olsan nerenin taşı olurdun?

Denizin derinliklerinde  taş olurdum.

3. neyin ve kimin karşısında, hangi durumlarda susarsın?

Sevdiklerim beni kırdığında, ani olaylar karşısında.. 

4. kusur olsan nasıl bir "kusur" olurdun?

Nasıl bu kadar" SAF "olabiliyorum...
Neden hep üzülüyorum..

5. küfür olsan ne olurdun? kime savrulurdun?

Küfürden nefret ediyorum..Cidden bak!!

6. esir olsan neyin veya  kimin esiri olurdun/olmak isterdin?

Hiç bir şeyin..

7. bir suç olsan  "nasıl" bir suç olurdun?


Adli suç-lu:p
psikopat:)
  

8. topraktaki güç olsan o güçte ne yetiştirilirdi?

Aşk-Love Love

9. sayılmadığında ne hissedersin?

Sinir-kızgınlık

10. bir "oyun" oynasan ne oynardın?

Küçükken, bütün ailem yanımdayken, kız kardeşimle
uydurduğumuz evcilik oyununu tekrar-tekrar-tekrar oynamak isterdim..
( Biz büyüdük ve kirlendi dünya.. )

----------


Sevgili Naz'lı beni mim'leyeli bayağı olmuştu anca yazabildim..
Bende mim seven herkese yolluyorum:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel Yorumlarınız:)

İzleyiciler