19 Nisan 2012

Günler Geçerken

Ada bugün bir aylık oldu sevgili blog:) doktor kontrolümüz vardı sabah, boyunu posunu öğrenecektik ama doktorların eylemi varmış, yarın tekrar gideceğiz..Onun dışında Ada pişik oldu:(( poposunu ıslak mendille bile silmiyorum, ılık su ve pamuk kullanıyorum.Bez olarak da prima premium kullanıyorum.Pişik kremi de nivea.Sık sık altını değiştiyorum ama pişik oldu işte:(( Şimdi 1 saatte açıyorum altını.. Bugün eşimin annesi ( zamanında doktorların bebeklerine bakmış, oradan biliyormuş ) bepanthen sürelim hemen geçirir dedi.Aldık sürdük bakalım ne olacak..Kendimi kötü hissediyorum.İyi temizleyemedim mi, beceremedim mi binlerce soru...Annelik zormuş, tatlı meleğimin minnoş hallerinin tadını çıkarmam gerek biliyorum ama, pimpirikli olmak istemiyorum Allahımmmmm......

Bugün kızım 1 aylık oldu...

Annesi ve babası O'nu çok seviyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel Yorumlarınız:)

İzleyiciler