24 Kasım 2015

Kreş

Ada Çanakkale DE ÇÖMÜ Kreşe başladı. Bir önceki yazımda baya bi dertli yazmışım. Hem komik geldi hemde üzüldüm. Herşeyi abartıyorum diye üzüldüm tabi. Bu huyumu değiştirmem lazım.
Ada nın kreş macerası önce onun alışması ve benim alışamam, sonra onun hem okula hemde arkadaşlarını ve   öğretmenini sevmesiyle içimize       sinen bir yer olduğu konusunda netleşti.  Bol bol hastalıklar, kreşte üç yaş grubunun uyutulması, bunlarda eksiler oldu.. Hastalıklara yapacak bir şey yok aslında. Evde de olsa olacak okulda da olsa olacak. Ama uyku konusu, bilen bilir Ada bebek arabasinda dolaşırsam uyuyan bir çocuk olduğu için, dinlenmek için bile kreşte uyku odasına girmedi ilk aylar. Şimdi çok şükür ki uyumadan dinleniyor orada.

Bu arada Ada yine hasta, alerjik burun tıkanıklığı ve gözünde kızarıklık oldu. Canim kızım, hemen iyileş..

Bloguma daha sık yazma kararı aldım. Umarım uygularım. 

1 yorum:

Güzel Yorumlarınız:)

İzleyiciler