31 Temmuz 2013

Bizden Haberler

Hafta sonu, bir gece kalmalı Gökçeada'ya gittik..Daha önce bahsetmedim ama
Ada'nın göbek adı Gökçe'dir..İki isim zor olur diye ( eşim iki isimli de )
sadece Ada olsun dedik:))
Bu gördüğünüz minik taşlar adanın İnceburun sahiline ait.Yani Türkiye'nin en batısındaki yer olmaktadır..
Daha önce çüçü beyle 2010 yılında gitmiş, tekrar gitmek bize çok iyi geldi.. 
Gökçeada'nın Tepe köyünden müthiş manzaralı bir yer..Zaten ada çok büyük, bir sürü
köyü var..Ama malesef bu sefer ortamını pek beğenmedim-dik..
Neyse..
Hemen önümüzde Semadirek vardı..

Tepeköy'de Ada uyurken:)
Oğlak ve koyun sesleri, çeşitli kuş sesleri eşliğinde..
Doğanın ninnisi diyebilirim, birde miss gibi kekik kokusu..Dağ kekiği..

İşte Semadirek ve gün batımı, Tepeköy..

İnceburunda bizi taciz eden keçicik:)


8 yorum:

  1. Canım önce kardeşine hayırlı teskereler diliyorum.
    Sağlıkla gidip geldin inşallah!
    Adanın başına da Gökçe koymamanız iyi olmuş sen ulvi duygularla koyarsın okulda dalga geçerler sonra veletler..Ama Gökçeada yazını bekliyorum sahiden gezmeleri pğek severim fikrim olur en azından:)
    Bayramınız da kutlu olsun şimdiden.Bayramdan sonra görüşürüz:)

    YanıtlaSil
  2. Çok sağol Nuraycım, güle güle gitsin gelsin bakalım asker:)

    En çok onu düşündük aslında, okulda dalga olayını:))Doğru diyorsun.
    Gökçeada ile ilgili yazacağım canım,sizlere de iyi bayram diliyorum ailecek..

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim :)))) Çok güzel bir yermiş burası. Kardeşinize hayırlı teskereler diliyorum...
    Bu arada sizi izlemeye aldım, bana da beklerim,
    http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda tekrar görüşmeyi diliyorum.
    İzmir'den kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Pek yoldunuz bu ara hersey yolunda inşallah sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Kardeşine hayırlı teskereler diliyorum şimdiden
    Ada ların mayoları aynıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Emrecim..
      Evet evet aynı,
      ben senin tatil yazına yazmştım hatta:)

      Sil

Güzel Yorumlarınız:)

İzleyiciler