17 Mayıs 2013

Ben

Nutellalı türk kahvesi yaptım kendime, telvesinide yüzüme süreceğim.Geçenlerde -doktorum- programında görmüştüm, netten de baktım.Doğal bir şey, bi deneyeyim bakiyim ne olacak:)

Nutella doğal değil tabi:)

Doğumdan sonra cildim inanılmaz kurudu, ki zaten kuru bir yapısı vardı..Pul pul dökülürüm nemlendirmezsem o derece..Yazın güneş kremi sürmezsem, çil ve güneş lekelerim azıtır..Beyaz tenli olmanın dayanılmaz hafifliği olsa gerek..

Sizler neler kullanıyorsunuz cildiniz için, neler yapıyorsunuz.Bakım falan??

Ne zamandır bloga uzak kaldım bu arada. Blog arkadaşlarımı okumaya devam ettim ama ben pek bir şey yazamadım.
Reyhanlı saldırısından beri evde kızıma, eşime sarılıp şükrettim hep..Yanımdalar diye ama ya o acıları yaşayanlar..
Yani uzun süre etkisinden çıkamıyorum bazı olayların..Haber programlarını izlettirmiyor eşim o yüzden bana..Elbet hepiniz çok etkilenmişsinizdir ama ben böyle içime falan kapanıyorum, depresyona giriyorum resmen:((

Umarım bir daha yaşanmaz, yaşanmasın..yaşanmamalı..

Yazacak çok şey varda, !!!


Günler ders çalışarak ( ki notlar açıklandı, berbat haldeyim, nasıl çalıştıysam artık )
Ada'yı parka götürerek geçip gidiyor işte..


*Her telden yazdım ama, aklım o kadar dolu işte..

8 yorum:

  1. Hımm nutellalı kahve değişik bir tat olsa gerek ,canım benimde genelde cildim özellikle kış mevsiminde ve mevsim değişiklikleirnde kurur ben diadermine nemlendirici kullanıyorum sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka dene canım, bildiğin gibi koy ölçüleri cezveye, bir çay kaşığıda nutella, tatlı olsun istersen daha fazla koy.Çok güzel köpüklü oluyor:)
      Nemlendirmeden olmuyor cildi..

      Sil
  2. Canım diyecek çok şey var haklısın...:((Nutellalı kahve de nasıl oluyor kuzum yahu??Sür bakalım ,neler olacak:)Cildim için dermatoloğa gittim.Sivilcelerim ve lekelerim vardı hamilelikten kalma,verdiği kremler geçirdi.Neutrogena nemlendirici aldım,memnunum canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende denemelisin Tubacım, çok güzel oluyor:)))
      Cildim kırmızı kırmızı oldu.İYi oldu gibi geldi bana ama:)
      AAa lekeler geçti mi?
      Ne verdi yazarsan çok sevinirim canım.
      Gerçi leke tedavisini kışın yapmak daha doğruymuş.
      Bursa da gitmediğim dr.kalmadı.
      Artık ümidi kestim bu lekelerle yaşamaya alıştım:(

      Sil
    2. Canım aknilox ve salsil verdi.sanırım biri soyuyor,biri de lekeleri gideriyor,hepsi geçti ,ben de şaşırdım,ama benimkisi hamileliktendi,belki ondan mı iyi geldi acaba.Şu nutella şimdi olsa da yesem:::))

      Sil
    3. Benimkiler güneş lekesi olduğu için belki, bilemedim.
      Off nutella:D

      Sil
  3. Nutellalı kahveyi sadece benim duymamış olmama sevindim biran :)
    acı kahve favorim benim, çok acı bir kahve normal kahveyle karıştırırak pişiriyorum. Çok güzel bir tad oluyor, sizin oralarda varmı bilmem :P
    Özlemcim benim cildimde inanılmaz kuru. .
    Benim tavsiyem banyodn sonra, sabah yüzünü yıkadıktan sonra bebe yağı kullan Ada'nın ki mesela :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende bi dene canım, belki seversin.
      Acı kahveyi de ben hiç içmedim mesela.
      Denemek isterim, buralarda vardır belki.
      Bebe yağını duş sonrası kullanıyorum ama
      yüzüme değil.Onu da deneyelim bakalım:)

      Sil

Güzel Yorumlarınız:)

İzleyiciler