15 Şubat 2013

Günler Geçerken-

Sınavları atlattık, bakalım sonuçlar nasıl olacak:/

Ada kızım, hala hapur hupu yemek yemiyor, bende
gangnam style dinletip yedirdim-doğrudur:)
Isırdığı her lokmayı tükürüyor, bulamaç yemiyor,
haşlanmış yumurta yemiyor..Ee, yemiyor bir şey:((

Gündüz uykularına kucağımda uyutuluarak giriyor,
2 tane yastıkla beraber..Tipe bak:)))

Bol bol yağmur yağdı, güzeldi..


Ada'nın doğum gününe çok az kaldı( hayır bir buçuk ay var, diyen çüçü beye )
Hala daha kafamda bir taslak yok.Var gibi de, yok işte:) Tütü yapmak istiyorum, beyaz badinin önüne 1 yazıp, arkasına da A yazayım diyorum.Beyaz badi, siyah tütü falan.Bjk li ailenin minnak üyesi olarak yakıştırıyorum Ada'ya..Hatta Nesterenin Alis'in d.günün den ç-alıntı yapabilirim:p Yapabilir miyim???:)))
Bakalım, belkim evde olan herhangi bir elbisesini de giyebilir..Çanakkale de olduğumuzdan, ailemiz de Bursa da olduğundan, oralara gidip kutlayalım, insanlar yollara düşmesin, burada dostlarla yaparız ayrıca diyoruz..Yaşayıp göreceğiz bakalım:)

10 yorum:

  1. Aaa aşkol çalıntı ne demek?
    Ne istersen yap, benim aşkıma herşeyin en güzeli yaraşır.

    YanıtlaSil
  2. Kızlar büyüyor yaşasııın :)
    Ada'nın ilk doğum gününü hatırladım. İlk olduğundan galiba anneler çok heyecanlanıyor.
    ikinci doğumm günümüz yaklaşıyor ama bende no heyecan no stres :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben hep heyecanlı bir tipim emrecim ya, bazen zorluyorum:))

      Sil
  3. maşallah :) ne tatlı bir kız.pijaması çok tatlı

    YanıtlaSil
  4. Dediğin tütüye baktım,beyaz,pembe siyah çok uyumlu olmuş,ama üst beyaz da olabilir dediğin gibi.Sen yaptıkça herşey kendiliğinden şekillenecektir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. badisi için düşünüyorum A harfini tubacım, tütü siyah olacak diyorum ama net bir şey yok ya, sadece heyecan var:p

      Sil
  5. ay o minik totodaki eteğini yerim ben ne tatlı olmuş. Ben de hazırlıklarla kafayı bozdum daha gidip gidemeyeceğimiz bile belli değil halbuki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. off yalnız değilim desene canım..inşallah gelirsiniz Türkiye ye , aminn:)

      Sil

Güzel Yorumlarınız:)

İzleyiciler