24 Ağustos 2012

Adı yok..



Ada 5.ayına Bursa da merhaba dedi. İlk bayramında hep sevildi, kucaktan kucağa dolaştı, harçlıkları topladı :p Uzun bir tatildi, biraz zorunlu oldu.5. ay olayını da sonra yazacağım.  Kayınpederim Almanya'ya gitmek için havaalanına giderken İstanbul'da  taksi kaza yapmış ve omzu kırılmış.Eşim de izin aldı apar topar gitti babasının yanına, sonra bizi alıp Bursa'ya götürdü..

Bayramlar uzun süredir benim için buruk geçiyor, hani demişler ya "bayram gelmiş neyime" Annem ve babam rahmetli olduğu için..O yüzden bayram demek benim için tatil demek, gezmek, tozmak demek..

Bu bayramda öyle oldu, bir nevi tatil.Bir sürü avm gezdik durduk.( Bebek emzirme odalarının müdavimi oldum çıktım.Oralarda ayrı bir konu, hiç sevimli yerler değiller..)Hem sıcak hava da evde durmamış olduk hemde alışveriş canavarı olduk.Görmemişler gibi her şeye saldırdım.
Ama sorun aldın mı bir şey, hayır.Yani aldım da fazla değil:) Mudanya pazarına bile el attım, o günde fırtına koptu, elma kadar dolu yağdı ama kayınvalidemle pes etmedik pazara gittik.
Pazarları çoook seviyorum ben, moralim bozuksa anında düzeliyor.Tabii bu para harcamakla doğru orantılı olabilir:p
Burada bir kere gittim ama Bursa gibi değil pazarları:p Çanakkalem de  doğru düzgün mağaza bile yok.

Ada' ya da bir sürü ciciler aldım, onları sonra paylaşırım.

Bursa' yı da özlemişim, kardeşlerimi, arkadaşlarımı.Ama tabii fazla uzun kaldık, sıkıldım bir süre sonra:) Çok şükür evimize de kavuştuk.

 Cep telefonumla fotoğraf çekmeyi çok seviyorum, öyle süper görüntüler elde etmiyorum ama, amacım zaten eğlenmek..

Ben bu bloğu Ada için yazıyordum diy mi:)))





Tersten çekilmiş bebek kolye:)

Pazardan aldığım bileklik



Kayınvalidem almış, pazardan:))
Yolumun üstünde rastladığım ev pisisine, lütfen bana poz verir misin dedim:))



Mudo da bu tatlı pisileri buldum, ama almadan çıktım:))




İşte böyle, Ada uyurken hızlı hızlı yazdım.Kesin türkçe ' yi katletmişimdir..Affola


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel Yorumlarınız:)

İzleyiciler