14 Mart 2012

Beklerken...


Hamileliğim çok güzel geçti, pek bir sorun yaşamadım şükür ki.Çok çabuk geçti gibi geliyor bana, bu yüzden belki..Tabi daha bitmedi ama, yaklaştık:))) 36+3 olduk işte. Zaman daha da hızlı geçsin istiyorum.( bir taraftan da korktuğumu yazmıştım zaten ) Böyle bekleme modunda iken eksik olanları tamamlıyorum, bebek odası ile ilgili, kalpten kapı süsü yaptım:) bir blogda görmüştüm-- yaratıcılıktan değil valla-- onu yaptım.Sürekli kek, süt ve çikolata yiyiyorum birde:)) Bakalım sonumuz hayırlı olsun:p ve fotoğraf çekiyorum.Öyle süper olmuyor belki ama, hoşuma gidiyor hoşuma giden olayları çekmek:)) Pek arkadaşım yok buralarda daha, ( aslında var 2-3 tane ama onlarda çalışıyor ) mızmız biri senin annen kızımmmm..canımmm.. 









direk olmasaymış iyiymiş:)))



Seviyorum seni Ç.kale



8 yorum:

  1. Çanakkale gerçekten çok güzel görünüyor,çok fotoğrafik,benim Çan'lı arkadaşlarım vardı üniversitede..
    günler çabucak geçsin,bebeğiniz sağlıcakla gelsin :)
    sevgiler,

    www.fido-land.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim iyi dilekleriniz için:))

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, tanıştığımıza memnun oldum. Ben de çanakkalenin adalarını severim, bozcaadayı :) eşimle çok gittik ama uzun zamandır da gidemedik.

    Çok az kalmış kızınıza kavuşmaya, sağlıcakla gelsin Ada kız. Bahtı da adı gibi güzel olsun inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok memnun oldum.Bekleriz her zaman ç.kaleye.Adalar çok güzel gerçekten. Ben size mail ile cvp yazmışım, artık bir daha yazmış oldum, acemilik:)

      Sil
  4. Allah hayırlı bir doğum,sapasağlam bir bebiş nasip etsin.eli kulağında bişi kalmamış.bursadan sevgilerle...

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim sitare, amin inş.diyeyim:) bursaya da sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Bana da çoook uzun, hiç geçmeyecek gibi gelmişti hamilelik ama geçiyor da unutuluyor bile Özlemcim..Tadını çıkar bugünlerin yaaat,uyuuu,dinlennn,okuuu.Ada Kız gelince tembellik etmeye vaktin kalmayacak :))

    YanıtlaSil
  7. yatsan yatılmıyooor, uyumak zaten zor:))) hayırlısı ile kızıma kavuşayımda cnm:))

    YanıtlaSil

Güzel Yorumlarınız:)

İzleyiciler